چهل‌سالگی سرو/ رئیس کانون بازنشستگان آجا در خراسان‌جنوبی:

جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود

رئیس کانون بازنشستگان آجا در خراسان‌جنوبی گفت: برکت‌های الهی جنگ تحمیلی پرتویی است از رحمت الهی و جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود با شعار «نه شرقی و نه غربی» و هویت خود را با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی به تثبیت رساند.
کد خبر: ۴۱۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 23September 2020

جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «امیر فرشاد» رئیس کانون بازنشستگان آجا در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در منطقه پدافند هوایی شرق کشور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد قدرت معنویت، سلاح ایمان و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس و امام شهدا به ویژه شهدای پدافند هوایی، بیان داشت: شهدا رفتند تا انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بماند و ما امروز مدیون خون این شهیدان هستیم.

رئیس کانون بازنشستگان آجا در خراسان جنوبی شهدا و ثمره خونشان را موجب امنیت و آسایش کشور دانست و عنوان کرد: امروز ثمره خون شهدا جهان را در نوردیده و خداوند متعال را از این بابت شکرگزاریم.

فرشاد با اشاره به اهمیت و قداست نعمت ولایت فقیه، عنوان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نعمت ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دادند و گوش به فرمان ولایت در مقابل استکبار ایستادند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

وی مطرح کرد:  دشمنان این نظام و انقلاب وقتی نتوانستند در جنگ سخت کاری از پیش ببرند، امروز جنگ نرم و تحریم اقتصادی را علیه ملت و کشور به راه انداختند.

رئیس کانون بازنشستگان آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در مقطع کنونی هویت و ارزش‌های این ملت را هدف قرار داده، متذکر شد: وظیفه داریم دشمن را بشناسیم، هدف دشمن را بدانیم و با آن مقابله کنیم و همانطور که طی هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با سلاح ایمان و معنویت، توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) و از همه مهم‌تر بر پیروی از فرامین و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای ایستادند و امروز هم سد راه دشمن هستند.

فرشاد تصریح کرد: برکت‌های الهی جنگ تحمیلی پرتویی است از رحمت الهی و جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود با شعار ـنه شرقی و نه غربی» و هویت خود را با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی به تثبیت رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار