چهل‌سالگی سرو/

تجلیل از ۴۰ ایثارگر شاغل در ادارت بردسکن

در مراسمی از ۴۰ ایثارگر شاغل در ادارات شهرستان بردسکن تجلیل شد.
کد خبر: ۴۱۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ - 23September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۴۰ ایثارگر شاغل در ادارات بردسکن با حضور مسئولین محلی در گلزار شهدای این شهر تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در این مراسم اظهارداشت: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیان اتفاقات دفاع مقدس تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بویژه قشر جوان خواهد داشت، افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح به عامل بازدارنده در برابر استکبار جهانی تبدیل شده و این اقتدار و عزت در سایه اسلام ناب محمدی(ص)، ولایت فقیه و مردم محقق شده است.

جنیدی در ادامه به خطر تحریف تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز جریان تحریف با شکل‌های نوین در حال ضربه وارد کردن به اسلام و انقلاب است که اگر جریان تحریف با شکت روبرو شود، قطعاً تلاش‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با گرامیداشت یاد سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: باید ایران اسلامی در همه عرصه‌ها روی پای خود بایستد تا در برابر دشمنان خود را مقاوم کند.

وی در پایان با بیان اینکه عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، گفت: شهدا در زمان اوج جوانی با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و امنیت و آرامش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار