فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا:

سیره شهدا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب است

سردار احمد خادم سیدالشهدا گفت: روش و سیره شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است را باید ادامه دهیم تا در محشر، شرمنده شهدا نباشیم.
کد خبر: ۴۱۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 23September 2020

روش و سیره شهدا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم‌سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا امروز در حاشیه گشایش موزه آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا با ایثارگری خود جلوی دشمن بعثی ایستادند و از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند و امروز امنیت کشور را مدیون خون آنها هستیم.

وی افزود: روش و سیره شهدا که همانا پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام است را باید ادامه دهیم تا در محشر، شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با تاکید بر ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت گفت: امیدوارم همانگونه که رهبر انقلاب به رزمندگان نگاه ویژه و سرمایه‌ای دارند، این سرمایه را حفظ کنیم و در راه نشر و گسترش آن کوشش کنیم.

سردار خادم‌سیدالشهدا افزود: امروز باید در مسیر شهدا حرکت و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم؛ هفته دفاع مقدس درس‌های عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که باید در جامعه امروز به کار گرفته شود.

وی رمز تداوم و اقتدار یک ملت و کشور را اجرای تصمیمات مهم و قدرتمندانه ذکر کرد و گفت: گرفتن تصمیمات مهم و قدرتمند نیازمند همراهی مردم، اقتدار و صلابت سیاسی و مسوولان صادق، راستگو و پرتلاش است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به رشادت مردم آبادان در دفاع مقدس بیان کرد: آبادان شهر مقاومت است، بارها و بارها بمباران شد و مردم مقاوم آبادان و خرمشهر مقاومت کردند تا وجبی از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

وی افزود: حضور مردم در این دو شهر افزایش انگیزه رزمندگان را در پی داشت و این روحیه باعث شد رزمندگان با کمک مردم و به فرمان رهبر کبیر انقلاب حصر آبادان را بشکنند.

موزه دفاع مقدس آبادان در آستانه پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان امروز به صورت ویدیوکنفرانس از سوی رییس مجلس شورای اسلامی و رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح گشایش یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار