دیدار فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا از خانواده شهدا

در گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان تفتان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 24September 2020

دیدار فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا از خانواده شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا از تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان تفتان دیدار کردند.

در این دیدارها امیر سرتیپ دوم «عبدالرحمن ساسانیان‌فرد» فرمانده مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا اظهار داشت: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تجلیل از خانواده‌های شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و ایثارگران به‌عنوان رسالت و یکی از مأموریت های اصلی و محوری مرکز آموزش و تربیت ۰۸ نزاجا در کنار ماموریت تربیت و آموزش سربازان ایران اسلامی است و ما باید قدردان شهدا به‌خصوص شهدای جنگ تحمیلی باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: شهیدان دفاع مقدس و دوران انقلاب نمونه انسانهای برجسته و بزرگی هستند که با اوج ایثارگری برای آرامش جامعه و امنیت ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

«حسن دهمرده» معاون فرماندار شهرستان تفتان ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی گفت: دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اوج بزرگی از نمونه ایثارگری است که باید نام شهیدان این دوره‌ها را همیشه ماندگار کرد.

وی بیان این مطلب شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا پشتوانه ارزشمند معنوی نیروهای مسلح در جامعه هستند.

در پایان این دیدارها از خانواده معظم شهید محمد کرد، شهید نورمحمد هاشم‌زهی و شهید احمد سهرابزهی و جانبازان دفاع مقدس حسن هاشم‌زهی و رئیس ریگی‌کوته با لوح و اهدای هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار