مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی:

مسئولان از کارآفرینان حمایت کنند/ راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی به همت ایثارگران بیرجند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی از مسئولان خواست از کسانی که به شکل خودجوش یک کار ارزشمند و اقتصادی انجام می‌دهند، حمایت کنند.
کد خبر: ۴۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ - 24September 2020

مسئولان از کارآفرینان حمایت کنند/ راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی به همت ایثارگران بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی بیرجند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزت و سربلندی و افتخارات ما از دفاع مقدس است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ «در دفاع مقدس همه نقش خود را پیدا می‌کردند»، مرد و زن و پیر و جوان همه در این حوزه فعال بوده و نقش‌آفرینی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی موفقیت‌های انقلاب اسلامی را از برکات سیره شهدا و دفاع مقدس دانست و بیان داشت: اگر آن روحیات دفاع مقدس نبود در مقابل تحریم‌های دشمن و غلبه بر آن اینگونه موفق نبودیم.

فلاحی افزود: مردمی بودن دفاع مقدس، ولایت مطله فقیه و شجاعت، مدیر و مدبری، آگاهی و دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی امام خمینی (ره) سبب شد دشمن در عرصه نظامی هم نتوانست کاری انجام دهد.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی دشمن و عدم موفقیت در نقشه‌های شوم آنان، مطرح کرد: آمریکای جنایتکار تا به امروز نتوانسته موفقیتی به دست آورد که امیدواریم این روحیه مردمی و مردم‌مداری در مسئولان بیش از قبل باشد و مردم نیز بیش از گذشته نقش خود را در همه عرصه‌ها ایفا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی از مسئولان خواست از کسانی که به شکل خودجوش یک کار ارزشمند و اقتصادی انجام می‌دهند، حمایت کنند و عنوان کرد: ایجاد این نیروگاه به ایجاد اشتغال هم کمک می‌کند لذا اینگونه کارها باید ادامه پیدا کند و نگاه مسئولان به این اقدامات و خدمات باید ویژه باشد.

فلاحی با اشاره به نقش‌آفرینی کادر درمان در دوران کرونا، مطرح کرد: امروز در عرصه سلامت همان روحیات دفاع مقدس وجود دارد و پزشکان و پرستاران به‌عنوان سربازان خط مقدم مقابله با کرونا ایستادگی و به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار