چهل‌سالگی سرو/ نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

تنها هدف حضور شهدا در جبهه‌ها دفاع از خاک و انقلاب بود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا هیچگاه حب دنیایی نداشته و با طمع ریاست، مادیات و افتخار به جبهه‌ها نرفتند بلکه تنها اخلاص و ایمان به خداوند و دفاع از خاک، وطن، ناموس و انقلاب هدف آنها بود.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 26September 2020

تنها هدف شهدا از حضور در جبهه‌ها دفاع از خاک و انقلاب بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت به‌مناسبت ششمین روز از چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جبهه‌های دفاع مقدس مدرسه درسی بود که در آن ایثار و شهادت، فداکاری و عشق، مشق می‌شد و در جبهه‌ها مادیات معنا نداشت و هر که بود فقط معنویت و خدامحوری بود.

وی با بیان اینکه شهدا برای خدمت به مردم از تمام تعلقات مادی خود گذشتند، عنوان کرد: در حال حاضر چگونه امکان دارد که برخی افراد به راحتی دست به بیت‌المال برده و اقدام به اختلاس می‌کنند همه این افراد مدیون خون شهدا هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رزمندگان در دفاع از کشور آنچنان بی‌ریا و ساده بودند که لباس‌های مندرسی و بسیار ساده بر تن داشته و کمترین امکانات می‌جنگیدند، تصریح کرد: شهدا هیچگاه حب دنیایی نداشته و با طمع ریاست، مادیات و افتخار به جبهه‌ها نرفتند بلکه تنها اخلاص و ایمان به خداوند و دفاع از خاک، وطن، ناموس و انقلاب هدف آنها بود.

وی با اشاره به خاطراتی از دفاع مقدس افزود: در دفاع مقدس من بارها شاهد بودم که کمک‌های مردمی به وفور به جبهه‌ها ارسال می‌شد و در این میان رزمندگان با مشاهده این کمک‌ها، همراهی مردم را در کنار خود حس کرده و روحیه پیدا می‌کردند.

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به نقش بانوان در دفاع مقدس ادامه داد: تدارکات جبهه‌ها از جمله شست‌وشو و دوخت لباس‌های رزمندگان همگی بر عهده بانوان و اگر آنها نبودند بدون شک پیروزی در دفاع مقدس و ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی امکان‌پذیر نبود.

وی در پایان با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس کاری نکنند که شان مجلس انقلابی زیر سوال برود چرا که آنها خادم ملت هستند و در همه حالی باید کمک حال آنها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها