چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه بوکان:

الگو قرار دادن دفاع مقدس زمینه‌ساز پیروزی در شرایط امروزی خواهد بود

فرمانده سپاه بوکان گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث پیشرفت ما در جنگ شد و امروز الگو قرار دادن ایام جنگ باعث پیروزی و پیشرفت ما در ایام پیش رو خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 26September 2020

الگو قرار دادن دفاع مقدس زمینه‌ساز پیروزی در شرایط امروزی خواهد بود

به‌ گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، فرمانده سپاه بوکان، روز شنبه در صبحگاه نیروهای مشترک نظامی و انتظامی بوکان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران مقابل استکبار با استفاده از فرهنگ عاشورایی دستاوردهای بزرگی نصیب مردم ایران اسلامی کرد که تا سال ها برای نسل های مختلف به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای مردم ایران بود که با اتحاد و همدلی باعث پیروزی ما در مقابل کفر شد و امروز نیز در این شرایط سخت باید جنگ هشت ساله را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث پیشرفت ما در جنگ شد و امروز الگو قرار دادن ایام جنگ باعث پیروزی و پیشرفت ما در ایام پیش رو خواهد بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به معنای غرور ملی، اقتدار نظام و ولایت‌مداری است، اضافه کرد: امروز نیز با اتحاد و همبستگی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

هشت سال دفاع مقدس باعث سربلندی ملت ایران در مقابل استکبار شد

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف ایران از جنگ در هشت سال دفاع مقدس حفاظت و صیانت از دین و نظام اسلامی بود، گفت: دفاع مقدس یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده که باعث عظمت و اقتدار ملت ایران شده است.

ماموستا ملاعباس احمدی ادامه داد: پیروزی در دفاع مقدس نشان داد که دشمنان نمی‌توانند نگاه بد به ایران اسلامی داشته باشند.

در این مراسم از فرزندان شهید «کدخدا» تجلیل و درجه سرهنگی نیز به یکی از افسران سپاه بوکان اعطا شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها