چهل‌سالگی سرو/

معرفی غرفه شهدای فاطمیون در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم

غرفه هیئت شهدای فاطمیون از غرفه‌های فعال نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم است که به معرفی شهدای افغانستانی مدافع حرم می‌پردازد.
کد خبر: ۴۱۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یکی از غرفه‌های فعال نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله دفاع مقدس، غرفه هیئت شهدای فاطمیون است که به معرفی شهدای افغانستانی مدافع حرم اهل بیت (ع) می‌پردازد.

به گفته حجت‌الاسلام «سید ابوالحسن حسینی» مسئول فرهنگی هیئت شهدای فاطمیون، ۲۳۷ شهید فاطمیون از استان قم در جریان دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) در سوریه و عراق تقدیم اسلام شده که ۳۵ تن از آنان جاویدالاثر هستند.

از نکات قابل توجه غرفه مذکور، نام سلیم سالاری از شهدای مدافع حرم است که در طول دفاع مقدس همراه با رزمندگان ایرانی با دشمن بعثی جنگید و جانباز شد و فروردین سال ۱۳۹۴ به عنوان رزمنده مدافع حرم از لشکر فاطمیون در در تل قرین سوریه به شهادت رسید.

پخش کلیپ‌هایی دیدنی از رزم و شهادت شهدای فاطمیون و تصاویری از سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از جمله دیدنی‌های غرفه شهدای فاطمیون است.

نمایشگاه هفته دفاع مقدس تا دوشنبه 7 مهر هر روز از ساعت 8 تا 13 در محل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در ضلع شمالی میدان مفید دایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار