همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کتاب پژوهشی شهدای محلات منطقه ۲ رونمایی شد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۲ گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس کتاب پژوهشی زندگینامه شهدای محلات منطقه ۲ با هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ - 27September 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامحسن شقاقی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۲ با اعلام خبر رونمایی از کتاب پژوهشی زندگینامه شهدای این منطقه اظهار داشت: این کتاب ارزشمند روایتی از زندگینامه، وصیتنامه و تصاویر شهدای منطقه است که در قالب یک طرح پژوهشی گردآوری و منتشر شده است.

کتاب پژوهشی شهدای محلات منطقه ۲ رونمایی شد

وی افزود: این کتاب پژوهشی پس از رونمایی در تیراژ بیشتر منتشر شده و در اختیار عموم و همچنین خانواد معظم شهدا قرار می‌گیرد.

شقاقی افزود: غربالگری و تست سلامت کارکنان ایثارگر و رزمنده منطقه، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هنری جانبازان اعصاب و روان در ساختمان منطقه و همچنین تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد ساکن در منطقه، تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و... از دیگر برنامه‌هایی است که با رعایت الزامات بهداشتی برگزار شد.

کتاب پژوهشی شهدای محلات منطقه ۲ رونمایی شد

معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۲ آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام را از دیگر ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار