چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دفاع مقدس بهترین دانشگاه انسان‌ساز بود

سید حسین نازاریان گفت: دفاع مقدس مانند دانشگاهی برای جوانان بود که بهترین شاگردان و فارغ‌التحصیلان آن شهدا هستند و امروز باید یاد و خاطره آن‌ها را با برپایی چنین مراسم‌هایی گرامی بداریم.
کد خبر: ۴۱۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 27September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سید حسین نازاریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در آئین تجلیل از کارکنان ایثارگر و خانواده‌های معظم شهدای زندان‌های لرستان که امروز ششم مهرماه برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و ثبات امروز کشور ما مرهون جانفشانی جوانان، زنان و مردانی بود که با تقدیم خون خود نهال این انقلاب را بارور کردند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس مانند دانشگاهی برای جوانان بود که بهترین شاگردان و فارغ‌التحصیلان آن شهدا هستند و امروز باید یاد و خاطره آنها را با برپایی چنین مراسم‌هایی گرامی بداریم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند که نتیجه آن امنیت امروز بوده و اینک وظیفه پاسداری از ارزش‌ها به عهده ما است.

این جانباز دفاع مقدس همچنین از اقدامات اداره کل زندان‌های استان در برگزاری آئین‌های بزرگداشت مقام ایثارگران و خانواده‌های شهدا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار