سردار فضلی عنوان کرد؛

تأکید ویژه امام خامنه‌ای بر توجه به محتوای کتب آموزشی پاسداران

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تأکید ویژه‌ای بر توجه به موضوع متن و محتوا داشتند، گفت: وقف کتاب در دانشگاه امام حسین (ع) می‌تواند منشأ برکت برای دیگر دانشگاه‌های کشور باشد.
کد خبر: ۴۱۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 28September 2020

فضلیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ علی فضلی جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در «آیین وقف کتب دانشگاه‌های سپاه پاسداران» که صبح امروز (دوشنبه) با حضور رئیس سازمان اوقاف در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به ۱۴ سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مکان شرف حضور دارند و ضمن برنامه میثاق پاسداری، نقطه نظراتشان را مطرح و دستورات لازم را صادر می‌کنند؛ ایشان در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تاکید ویژه‌ای بر موضوع متن و محتوا داشتند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ای را در حوزه متن و محتوا در دانشگاه افسری داریم، تصریح کرد: باید نزدیک به ۲ هزار کتاب با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تالیف شود.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران تاکید کرد: وقف کتاب در دانشگاه امام حسین (ع) می‌تواند منشأ برکت برای دیگر دانشگاه‌های کشور باشد.

سردار فضلی گفت: در یک کار مشترک با سازمان اوقاف و امور خیریه، سنت حسنه وقف کتاب را از دانشگاه امام حسین (ع) آغاز می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم این امر مبارک، منشأ خیرات باشد و یک الگو شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان اوقاف از رزمندگانی بودند که در لشکر سیدالشهدا (ع) توفیق خدمت داشتند، خاطرنشان کرد: هفتم مهر ماه شهدای عزیز ما شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز، جهان‌آرا پس از عملیات شکستن حصر آبادان در عزیمت به تهران در حادثه‌ای به درجه رفیع شهادت نائل آمدند؛ نکته قابل توجه این است که این شهیدان بزرگوار در هواپیما هم جلسه گذاشته بودند تا گزارش مبسوطی را به امام راحل ارائه دهند و این نشان‌دهنده وحدت بین نیرو‌های مسلح است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان در عملیات والفجر ۸، یادآور شد: معامله با خدا هیچ‌گاه کم اثر نمی‌شود؛ اگر وقف کتاب داشته باشیم، خیرات زیادی عائد ما خواهد شد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها