چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی‌ست

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: پیام انقلاب اسلامی با تأسی به شهیدان و تمسک به راه طی شده در دفاع مقدس، قابل گسترش و امتداد است، بر همین اساس در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید جهادی فکر، تدبیر و عمل کرد.
کد خبر: ۴۱۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 28September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: حماسه جاوید دفاع مقدس یک سند افتخار و یک میراث بزرگ تمدنی، مکتبی و ملی پیش روی ماست.

وی افزود: 40 سال از تهاجم ظالمانه نظام سلطه و نوکر سرسپرده آن گذشت. آنها تلاش کردند با این تجاوز امنیت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را سلب کرده و اراده خود را بر ایران تحمیل کنند اما ایستادگی و مقاومت آحاد مردم، سربلندی و عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد و باعث سرافکندگی بدخواهان و زورگویان عالم شد.

این مسئول در به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 40 سال از دفاع مقدس می‌گذرد. در فرهنگ دینی و اجتماعی و زندگی بشر، 40 عدد کمال است. 40 سال ایستادگی در برابر بدخواهان نقطه اوج و قله است و ملت ما در این مدت ثابت کرد که از پای نخواهد ‌نشست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: امروز که امت‌حزب‌الله در قله 40 سالگی دفاع مقدس قرار دارد ثابت کرد که قوی، استوار و اهل مقاومت است و زیر بار زور نخواهد رفت و دست از آرمان‌ها، دین و امام خود بر نمی‌دارد.

یوسفعلی‌زاده در ادامه به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس با از جان‌گذشتگی شهدا و فداکاری میلیونی رزمندگان و ایثارگران در میدان‌های نبرد حق علیه باطل رقم خورد؛ بر همین اساس نمی‌توان بر آن خدشه‌ای وارد و یا آن را نفی کرد. باید با برگزاری جلسات گرامیداشت دفاع مقدس و تکریم پیشکسوتان این حماسه جاوید، فرهنگ دفاع مقدس را ترویج کنیم تا مانع تحری این رویداد ملی شویم.

وی در پایان تأکید کرد: پیام انقلاب اسلامی با تأسی به شهیدان و تمسک به راه طی شده در دفاع مقدس، قابل گسترش و امتداد است، بر همین اساس در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید جهادی فکر، تدبیر و عمل کرد.     

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار