فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان زندگی توأم با آرامش را برای مرزنشینان فراهم کرده‌اند

امیر سرتیپ حیدری گفت: مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند و زمینه زندگی توأم با آرامش را برای مرزنشینان در مرز‌ها فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 28September 2020

مرزبانان، زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینان فراهم کرده‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در ستاد مرزبانی ناجا با سردار سرتیپ «گودرزی»، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: عملکرد نیرو‌های مسلح در تأمین امنیت کشور بسیار مطلوب بوده و توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان‌دهنده اقتدار، مجاهدت و تلاش نیرو‌های مسلح است.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه باید راهبرد‌های تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرز‌های کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرز‌های کشور است؛ بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده‌اند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینانِ مرز‌های کشور فراهم کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان، انتصاب سردار «گودرزی» به سمت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای وی در سنگر دفاع از مرز‌های ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار