روند جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد که به ضرر صهیونیست‌هاست

مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها و آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند، گفت: روند جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد که به ضرر رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ - 28September 2020

روند جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد که به ضرر صهیونیست‌هاستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین امیر عبداللهیان مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل در سیزدهمین پیش کنفرانس سالانه رژیم صهیونیست پژوهی که با همکاری مرکز ابرار معاصر تهران در دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین برگزار شده بود، اظهار داشت: بر اساس نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران دیری نخواهد پایید که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد و در همین چهارچوب پیشنهاد می دهم موضوع این کنفرانس به صهیونیسم پژوهی تغییر پیدا کند. چرا که می بینیم که آنها به مانند تارهای عنکبوتی در قاره های مختلف از آفریقا گرفته تا اروپا و آمریکا حضور دارند و شبکه ای عمل می کنند و در همین چهارچوب مهم است که مردم و افکار عمومی جهان نسبت به این شبکه اطلاع پیدا کنند.

این دیپلمات ارشد کشورمان با تاکید بر اینکه طرح معامله قرن با ناکامی های فراوانی مواجه شده و خواهد شد، افزود: صهیونیست ها و آمریکایی ها به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند. این روند از مدت ها قبل آغاز شده و در طرح معامله قرن نیز پیگیری می شود. محور آمریکایی صهیونیستی به دنبال تجزیه کشورهای منطقه در راستای تامین منافع خود هستند و این موضوعی است که کشورهای اسلامی و منطقه باید نسبت به آن هوشیاری داشته باشند.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه چندی پیش شاهد برگزاری نشست دبیران کل جریان مقاومت فلسطین و مقاومت منطقه در لبنان بودیم، گفت: برگزاری این نشست مشترک اتفاق مهمی بود و این پیام را به همراه داشت که جریان مقاومت با یک رویکرد، وحدت و هم افزایی جدید در برابر تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین متحدان منطقه آن خواهد ایستاد و تحولات جدیدی در منطقه رقم زده خواهد شد.

وی ادامه داد: ان شاءالله در آینده در پی این رویکرد و وحدت شاهد این خواهیم بود که روند تحولات در منطقه به ضرر آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای میکروسکوپی عربی خواهد بود که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با یکدیگر رقابت می کنند.

امیر عبداللهیان گفت: این نشست و نتایج حاصل از آن این پیام را دارد که در آینده نزدیک روند جدیدی در منطقه شکل می گیرد که به ضرر رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها