چهل‌سالگی سرو/ جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

پیروزی در جنگ همه‌جانبه دشمن با مدل دفاع مقدسی محقق خواهد شد

سرهنگ حسین محمدرضایی گفت: ما درگیر جنگ همه جانبه دشمنان هستیم و برای پیروزی باید از مدل دفاع مقدسی بهره گیریم.
کد خبر: ۴۱۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ - 28September 2020

پیروزی در جنگ همه‌جانبه دشمن با مدل دفاع مقدسی محقق خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان مازندران در بابلسر اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری دوران دفاع مقدس یک گنج برای همه ما است که از آن می‌توانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با عنوان اینکه با وجود حمایت‌های مجامع بین‌المللی و دشمنان منطقه و دنیا از عراق ما پیروز جنگ بودیم، گفت: این پیروزی تصادفی و شانسی نبود و با توجه به اینکه انقلاب ما نوپا بود و ثبات سیاسی و اقتصادی نداشتیم، بسیج و سپاه تازه تأسیس شده بودند و اوضاع داخل آشفته و نابسامان بود و از طرفی درگیر مبارزه با ضدانقلاب و سلطنت‌طلبها که در تلاش بودند نظام و انقلاب را با مشکل مواجه کنند.

رضایی ادامه داد: ارتش دشمن آماده و توانمند و اوضاع کشور عراق آرام و دارای 14 لشکر پیاده رزم بودند سوای لشکرهای مکانیزه، مهندسی، گارد، نیروی هوایی و دریایی و... این توانمندی و حمایت اتحادیه عرب و اروپا حمایت آمریکا و کشورهای غربی و شرقی، دلارهای منطقه، آمریکایی‌ها آواکس دادند به کشور عراق، شوروی سابق میراژ و تانک تی72 و حتی کشورهای آفریقایی نیروی انسانی فرستادند و اعلام جنگ با شیعه کردند.

وی افزود: این توانمندی در عراق و ارتش عراق مضاعف شد، و برآوردها نشان از برنده بودن عراق در جنگ داشت چون دشمن به قصد اشغال کشور آمدند و روی دیوارهای خرمشهر نوشته بودند آمدیم که بمانیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: اما آنچه که آنها می‌خواستند اتفاق نیفتاد و همه چیز به نفع ما شد، این بود که دشمن به قصد جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی آمدند اما امام فرمود «ما در زمان جنگ انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.»

سرهنگ رضایی ادامه داد: دشمن می‌خواست کمر نظام ما را بشکند امام فرمود: ما ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در جنگ شکستیم.

این مسئول اضافه کرد: این نابرابری و نامعادله را ما به واسطه بهره‌گیری از نیروی انسانی انقلابی مومن کارآمد توانستیم به نفع خودمان تغییر بدهیم با محوریت جوانان و جهادگران و مردان مومن و انقلابی هم به کمک انقلاب آمدند و خداوند کمک کرد.

وی یادآور شد: از این مدل برای جنگ امروز که در عرصه‌های اقتصادی، سیاست و دیپلماسی، فرهنگ و فضای مجازی و محیط دانشگاه، خانواده، کوچه و بازار و خیابان و همه جا و یک عده وجود این جنگ را انکار می‌کنند و ما درگیر یک جنگ همه جانبه هستیم اگر باز می‌خواهیم پیروزی پیدا کنیم باید از مدل دفاع مدسی و جوانان استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: جوانان دلبسته نظام و علاقمند به نظام و انقلاب بوده که در صحنه‌های مختلف حضور دارند و امروز جوانان چه عاشقانه و مخلصانه در مبارزه با کرونا پای کار آمدند و راحت توانستیم فضا را مدیریت کنیم و کرونا در اکثر کشورهای پیشرفته معضل شده است و نتوانستند شرایط مطلوب را کسب کنند اما مشکلات ما در کشورمان به واسطه حضور جوانان خیلی کمتر شد.

وی اظهار داشت: ما در تمام عرصه‌ها امروز باید از جهادگران حمایت کنیم همه مسئولین به خاطر آینده کشور و مردم و از دانشگاه هم بیشتر حمایت کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: حمایت و تشکر از این افراد تشکر از خدا و همراهی و حمایت از آنهاست و اردوهای جهادی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی در حال پیشرفت است و جوانان در این محیط تربیت می‌شوند و به خودشان می‌پردازند و هم خدمت به مردم محتاج دارند و باید از این گروه‌ها حمایت کنیم.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد قابل حل است و نباید همه مشکلات را به حساب آمریکا بگذاریم، افزود: در دشمنی آنها شک نیست و قسم نابودی ما را خوردند و در نهایت در پی این هستند که کینه متراکمی که دارند نسبت به انقلاب اسلامی به ضربه نهایی بر پیکره نظام و انقلاب وارد شود.

وی گفت: بسیاری از مشکلات بخاطر بی‌کفایتی‌ها، بی‌مسئولیتی‌ها و بی‌توجی‌ها به مردم و مشکلات آنها است، نظارت بر مسکن و خودرو نیست و این نشان دهنده این است دست‌هایی در کار است و عده‌ای نمی‌خواهند کار کنند و زحمت روی دوش جهادگران مومن افتاده و هر جا وارد شدند کاری کردند کارستان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار