فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب ارتش:

بازنشستگان نیروهای مسلح آیه‎های قرآن را در دفاع مقدس اجرا کردند

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو گفت: بازنشستگان رزمنده آیه آیه قرآن را در دفاع مقدس پیاده سازی کردند و همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را مدیون خون شهدا و ایثارگری همین بازنشستگان است.
کد خبر: ۴۱۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 28September 2020

بازنشستگان رزمنده آیه آیه قرآن را در دفاع مقدس پیاده سازی کردند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا، امرور در همایش تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح در ارومیه اظهار داشت: بازنشستگان آیه آیه قرآن را در دفاع مقدس پیاده سازی کردند و همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را مدیون خون شهدا و ایثارگری همین بازنشستگان هستیم.

وی افزود: روزهای اول جنگ، شرایط حاکم بر کشور به لحاظ سیاسی و نظامی شرایط مناسبی نبود و با فرصت به دست آمده در این شرایط دشمنان قسم خورده و مخالفین به دنبال انحلال ارتش بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش ادامه داد: روحیه رزمندگان تضعیف شده بود اما با وجود تمام این مشکلات ارتشیان با فرمان سراسر حکمت حضرت امام خمینی (ره) حرکت کردند به تعقیب دشمن پرداختید او را از عمل خود پشیمان کرده متوجه اشتباه خود ساختند.

وی عنوان کرد: در تمام فرامینی که حضرت امام خمینی (ره) ورود پیدا کردند و دستور نظامی دادند، در آزادسازی پاوه، آزادسازی سوسنگر شکست حصر آبادان، ارتش به عنوان اولین نفر پرچم برداشته و مجری همه این دستورات بود به صورتی که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند نیروی زمینی ارتش در تمامی حملات دشمن در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن بود به حق چهره راستین خود را نشان داد و این کارنامه‌ای بود که حضرت امام خمینی (ره) در پایان جنگ برای شما عزیزان امضا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار