تجلیل از خانواده شهید پالیزوانی در ویژه‌برنامه چهل‌چراغ

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت فرهنگ‌سرای رسانه از خانواده شهید جاویدالاثر مصطفی پالیزوانی در مقبره‌الشهدای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ - 29September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر «مصطفی پالیزوانی» در جوار مزار هشت شهید گمنام مدفون در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به همت فرهنگ‌سرای رسانه و با مشارکت این موزه، خبرگزاری دفاع مقدس و امور ایثارگران شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود، از خانواده شهید پالیزوانی تجلیل خواهد شد؛ همچنین تقدیر از هنرمند انقلابی «حسین محمودیان» مستندساز حوزه دفاع مقدس، سخنرانی و روایتگری حسن ملک‌محمدی نماینده پیشین مجلس، نمایشگاه کتاب «چهل‌چراغ» با نمایش و فروش ۴۰ عنوان کتاب شاخص حوزه دفاع مقدس با تخفیف ۳۰ درصدی، آیین هم‌عهدی با شهدا و اهدای جوایز، از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.

تجلیل از خانواده شهید پالیزوانی در ویژه‌برنامه چهل‌چراغ

‌ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» با حضور جمعی از جهادگران و مدیران فرهنگی، امروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۸ با رعایت تمامی موازین بهداشتی، در مقبره‌الشهدای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با اجرای حسین جودوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها