وصیت‌نامه شهید «نادر سیار»؛

ما برحقیم و عاقبت حق پیروز است

شهید «نادر سیار» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: جنگ را فراموش نکنید و بدانید که ما برحقیم و عاقبت حق پیروز است. بیائید تا با سوختن جسم نا چیزمان چون شمعی، اسلام را روشنائی بخشیم.
کد خبر: ۴۱۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ - 30September 2020

مرا ناکام ندانید؛ زیرا که شهید به کام دلش میرسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «نادر سیار» در 1340/1/4 در محله سنگی بوشهر دیده به جهان گشود و در 24 فروردین سال 1364 در منطقه فاو به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ا... اکبر ، اشهد ان لا اله الا ا... ، اشهد ان محمداً رسول ا...

بسوزید ای شمع ها و محفل ایران و جهان را روشن کنید، در مورد شهید شدنم هم بگویم امیداوارم که خداوند صبری عظیم به یکایک شما عزیزان بدهد، این راهی بود که خودم شناختم و آن را انتخاب کردم و رفتم، مرا ناکام ندانید؛ زیرا که شهید به کام دلش میرسد.

امت مسلمان پیرو امام باشید، حقیقتاً پیرو امام باشید نه اسماً، امام را دعا کنید و با عمل به گفتارش به جهانیان نشان دهید که واقعاً پیرو او هستید.

جنگ را فراموش نکنید و بدانید که ما برحقیم و عاقبت حق پیروز است بیائید تا با سوختن جسم نا چیزمان چون شمعی ، اسلام را روشنائی بخشیم.

بکوشیم راه ظهور امام زمان (عج) را با قطره خونمان وتکه تکه گوشت و استخوانمان فرش کنیم.

باید قربانی شد  و درخت با عظمت اسلام را با خون آبیاری کرد.

من آمدن به جبهه را به عنوان وظیفه خود شناختیم و بدان عمل کردم، ای برادر، اگر پیرو امامی باید مسجد را پرکنی به شرع اسلام دشمنان خدا را دشمن بشمارید و از آنان کناره جوئی کنید.

والسلام

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار