فرمانده نیروی زمینی ارتش:

۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نزاجا ساخته می‌شود

امیر سرتیپ حیدری گفت: ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش کلید خورده و در ۲۴ شهر کشور در حال ساخت و ساز است.
کد خبر: ۴۱۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 29September 2020

۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ساخته می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (سه شنبه) در آیین افتتاح پروژه ۱۴۴ واحدی منازل سازمانی تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان اظهار داشت: در شرفیابی به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، برخی از مشکلات نیروی زمینی را عرض کردم و معظم‌له دستور فرمودند که هر نظامی که وارد نیرو‌های مسلح می‌شود، باید این امید در آن به وجود بیاید که در طول خدمت صاحب منزل شخصی شود و ساخت این واحد‌های مسکونی امر مبارک فرماندهی معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه دو طرح لبیک برای احداث واحد‌های مسکونی سازمانی و شخصی برای نیروی زمینی اجرا می‌شود، افزود: در این راستا ۳۰ بلوک در همدان احداث می‌شود که هشت بلوک آن در حال ساخت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: در آینده نزدیک برای واگذاری اراضی برای منازل شخصی کارکنان نیروی زمینی نیز اقدام خواهد شد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «منزلت اجتماعی کارکنان باید بالا برود و حفظ شود» و نیروی زمینی ارتش نیز در این راستا اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: استان همدان در دوران دفاع مقدس فرماندهان زیادی از جمله سردار حسین همدانی داشته است که باعث افتخار هستند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه بزرگان زیادی همچون شهید «خوش‌لفظ» با ایمان، جهاد و شهادت در رکاب ولی فقیه درخشیدند، گفت: همدان در غرب کشور استانی خوش‌نام در جنگ تحمیلی است که مردمش همراه با نیرو‌های مسلح برای پیروزی ایران تلاش کردند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار