چهل‌سالگی سرو/ در فرهنگسرای تعاون؛

خانواده شهید «عبدالعلی نیک‌پور» تجلیل می‌شوند

در ویژه برنامه چهل چراغ از خانواده شهید جاویدالاثر دفاع مقدس «عبدالعلی نیک‌پور» در بوستان پروین اعتصامی منطقه 18 تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 29September 2020

تجلیل از خانواده شهید «عبدالعلی نیک پور» در فرهنگسرای تعاونبه گزارش حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رییس فرهنگسرای کار و تعاون، از اجرای ویژه برنامه چهل چراغ همراه با تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر دفاع مقدس «عبدالعلی نیک‌پور» در کنار مزار شهدای گمنام واقع در بوستان پروین اعتصامی منطقه 18 خبر داد.

داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اشاره به برگزاری ویژه برنامه چهل چراغ با شعار آسمان شهر ما با این ستاره های روشن است، اظهار داشت: نام دفاع مقدس برگرفته از هشت سال دورانی است که رزمندگان اسلام جانانه با نثار خون در برابر دژخیمان بعثی برای دفاع از میهن اسلامی ایستادند و دفاع کردند.

حشمتی گفت: چهل چراغ ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، 9 مهرماه در بوستان پروین اعتصامی منطقه 18 با اجرای  پناهی و روایتگری سید عباس بهادر اجرا می‌شود.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: ویژه برنامه چهل چراغ با حضورخانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس ازساعت 16 تا 18 همراه با نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، میزاهدای پلاک هم عهدی با شهدا،سخنرانی ، مداحی و پرسش و پاسخ در مورد شبهات جنگ میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند فردا (چهارشنبه) به بوستان پروین اعتصامی به نشانی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار