مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی:

طرح ولایت زمینه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی به دستان با کفایت جوانان انقلابی است

ابراهیم پوراسماعیل گفت: طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ - 29September 2020

طرح ولایت زمینه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی به دستان با کفایت جوانان انقلابی است ///عکس خبر به متن نمی چسبد///

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «ابراهیم پوراسماعیل» مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در آیین اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: طرح ولایت یک درخت بابرکت و با عظمتی است که روز به روز تقویت و رشد پیدا می کند و خوشبختانه امروز به یک دوره عمیق معرفتی برای رشد و تعالی دانشجویان تبدیل شده و هر روز شاهد این هستیم دانشجویان زیادی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی می کنند.

پور اسماعیل اظهار کرد: در طی این سال ها شاهد این بودیم که دوره های تربیتی و آموزشی طرح ولایت افسران و سفیران جوان زیادی را تربیت کرده که در برابر با تبلیغات و جنگ فرهنگی دشمنان به خوبی نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز در گام دوم انقلاب اسلامی می خواهیم به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم باید بر مسئله خودسازی اهمیت زیادی دهیم چراکه اگر خود را بسازیم قطعا در تربیت دیگران نیز موثر خواهیم بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است و اگر مقام معظم رهبری و بزرگانی چون آیت الله مصباح بر روی این طرح عمیق فرهنگی تاکید دارند به دلیل این شاخصه مهم است.

پوراسماعیل افزود: خوشبختانه جوانان دانشجو امروز حرکت های خوبی بر مبنای جهاد علمی و فرهنگی در دانشگاه ها انجام می دهند که لازمه اثربخشی و ماندگاری این حرکت ها جلوگیری از انحراف در مسیر است که طرح ولایت به خوبی می تواند جوانان را از انحرافات نجات دهد.

وی اضافه کرد: در استان مرکزی شروع کار طرح ولایت سال ۹۹ از اسفند ماه سال ۹۸ با کمک دانشجویان استارت زدیم که البته بیماری کرونا محدودیت هایی ایجاد کرد اما باعث نشد کار متوقف شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سازمان بسیج دانشجویی کشور و اعلام آمادگی ها در چهار استان مرکزی ، تهران ، قم و یزد طرح ولایت برگزار شد که در استان مرکزی این طرح به شکل حضوری و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

پور اسماعیل اظهار کرد: با تبلیغات موثری که در بستر فضای مجازی انجام شد در ابتدای کار بیش از ۵۵۰ دانشجو ثبت نام کردند که ۳۵۰ نفر آنها  به مرحله مصاحبه راه یافتند که در پایان ۶۵ نفر ثبت نام نهایی شدند که در طی ۲۰ روز بیش از ۱۵۰ ساعت آموزش تخصصی فراگرفتند.

وی اضافه کرد: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در این طرح کمک های خوبی انجام دادند و بیش از ۱۵ استاد تخصصی از موسسه امام خمینی(ره) هدایت کار آموزش را بر عهده داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: هشت کمیته فرهنگی ، پشتیبانی ، پدافند زیستی ، آموزش، مالی ، رسانه، ارزیابی و نظارت در طرح ولایت دانشجویی فعال بودند و همچنین کانون دانش آموختگان طرح ولایت با هدف استمرار کار آموزشی و تربیتی در استان مرکزی راه اندازی شده که امیدواریم بتوانیم این کار ارزشمند را مستمر ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها