رئیس بنیاد شهید بشرویه:

پیروی از ولایت فقیه و عدم سازش با دشمنان مهم‌ترین سیره شهدا بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام را مهم‌ترین سیره و روش شهدا اعلام کرد و گفت: باید زندگينامه شهدا به عنوان الگو برای نسل جوان و آینده بازگو شود.
کد خبر: ۴۱۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 30September 2020

پیروی از ولایت فقیه و عدم سازش با دشمنان مهم‌ترین سیره شهدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «عباس عادل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب «خداحافظ فرمانده» ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا با ایثارگری خود جلوی دشمن بعثی ایستادند و از سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.

وی امنیت موجود در کشور را ثمره خون شهدا و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هست سال دفاع مقدس دانست و بین داشت: شهدا با نثار جان خويش از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كرده و اجازه ندادند حتي یک وجب از خاک كشور به دست دشمن بيفتد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه پیروی از ولایت فقیه و سازش نکردن با دشمنان انقلاب و اسلام را مهم‌ترین سیره و روش شهدا اعلام کرد و افزود: باید زندگينامه شهدا به عنوان الگو برای نسل جوان و آینده بازگو شود تا همگان با ايثار و از خودگذشتگی آنان آشنا شوند.

عادل خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما پاسداری و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ ناب به نسل کنونی است و برگزاری یادواره شهدا حرکتی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار