استقبال گسترده دانشگاهیان و پژوهشگران از غرفه مدیریت دانش ارتش

غرفه معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش در نمایشگاه اقتدار ۴۰ از جمله پرمخاطب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ - 30September 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، غرفه معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش در نمایشگاه «اقتدار۴۰»  از جمله پرمخاطب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه محسوب می‌شود.

در همین راستا، سرهنگ دوم «رضا جهانفر» مسئول غرفه معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش گفت: برابر اسناد بالادستی و تدابیری که که در حوزه دانش و پژوهش از سوی مبادی ذی ربط به معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش ابلاغ شده، این معاونت متولی و سیاست گذار دانش و پژوهش ارتش می‌باشد.

وی افزود: در غرفه مربوط به این معاونت، دستاورد‌های مدیریت دانش ارتش که با همکاری رده‌های دانشی و پژوهشی بدست آمده است برای عموم و مدعوین در معرض نمایش داده شده است.

مسئول غرفه معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش اضافه کرد: با توجه به اینکه در بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی اولین توصیه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به علم و پژوهش بوده و ستون فقرات دانش و علم و پژوهش، مدیریت دانش است، مراجعه کنندگان به این غرفه می‌خواهند بدانند که اقدامات ارتش در عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه دانش و پژوهش چه بوده است.

استقبال گسترده دانشگاهیان و پژوهشگران از غرفه مدیریت دانش ارتش

جهانفر بیان کرد: برابر بررسی بعمل آمده، سرریز دستاورد‌های دانش و پژوهش ارتش قابلیت انتقال به دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی غیر نظامی را دارد که در این خصوص تفاهم نامه‌هایی از سوی ارتش با اثرگذارترین مراکز علمی و پژوهشی کشور منعقد شده و پیشرفت ارتش در حوزه دانش و پژوهش منجر به دلگرمی دوست‌داران انقلاب و مردم عزیز ایران شده است.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به خود می‌بالیم که با بهره گیری از ثمرات مدیریت دانش در ارتش در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز کشورمان سربلندیم که توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را عملی کرده و در مرحله دستیابی به اهداف تعیین شده در مدیریت دانش هستیم.

مسئول غرفه معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش استقبال مردم به ویژه پژوهشگران و دانشجویان از غرفه معاونت طرح و برنامه ارتش (مدیریت دانش) مثال زدنی است.

وی افزود: به راستی که ارتش به عنوان کهن‌ترین سازمان امنیت در ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این مسیر با سرلوحه قرار دادن منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) توفیقات مثال زدنی کسب کرده است.
سرهنگ دوم جهانفر اظهار کرد: اکنون به صورت همزمان در ۱۴ نقطه کشور رده‌های دانشی و پژوهشی ارتش اقدام به برگزاری نمایشگاه مدیریت دانش کرده‌اند تا نمایشگاه بزرگ و سراسری مدیریت دانش ارتش نشانگر اراده فرزندان این ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس در حوزه دانش و پژوهش باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار