وصیتنامه شهید «احمد اردونی»؛

مادرم عروسی من وقتی هست که من به شهادت برسم

شهید «احمد اردونی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: مادرم عروسی من وقتی هست که من به شهادت برسم عروسی خودم را همان شهادت می‌بینم و هر شب جمعه بر مزارم بیایید و حنا بر آن بمالید و فاتحه‌ای بخوانید تا روحم شاد شود.
کد خبر: ۴۱۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵ - 15November 2020

مادرم عروسی من وقتی هست که من به شهادت برسمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد اردونی» فرزند حسین در دهم تیر 1343 در شهرستان زاهدان به دنیا آمد و سرانجام در سال 1362 در منطقه‌ای از عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیتنامه شهید

«‌و لَا تَحسبنَّ الَّذینَ قُتلُوا فی سبِیلِ اللَّه أَمواتًا بلْ أَحیاء عنْدربهِم یرْزقُونَ‌»

وصیتنامه‌ای را که هم اکنون آن را می‌نویسم در دومین روز شهادت سرور آزادگان حسین ین علی (ع) است. متأسفانه لیاقت آنرا نداشتم که در روز شهادت حسین (ع) شهادت برسم.

اما لبیک گو به ندای امام حسین (ع) پیش می رویم تا به ندای آنان لبیک گفته و به امید خدا لشکریان حق به پیروزی نهایی برسند.

اولین پیامی که دارم برای برادران این است، ادامه دهنده راه شهیدان باشید چون شهیدان منتظرند که شما جوانان به جبهه ها آمده تا کربلا را آزاد کنید و روح شهیدان را را یاد کنید، زیرا، ما لیاقت رسیدن به قبر امام حسین (ع) را نداشتیم و پیام دیگرم به خواهران مهربانم است، زینب گونه باشند.

و پیام دیگرم به خانواده ام (پدر و مادرم ) این است، مادرم عروسی من وقتی هست که من به شهادت برسم عروسی خودم را همان شهادت می بینم و هر شب جمعه بر مزارم بیایید و حنا بر آن بمالید و فاتحه ای بخوانید تا روحم شاد گردد.

مادر جان اگر من فرزند خوبی برای شما نبودم به بزرگواری تان من را ببخشید و شیرتان را برایم حلال کنید. پدر جان از زحماتی که برایم کشیدی و مرا بزرگ کردی شرمنده ام نتوانستم جبران کنم امیدوارم که شما هم به بزرگواری تان من را ببخشید و برادر جان از شما تقاضا دارم ادامه دهندة راه شهدا باشید.

و خواهر جان همان‌طور که گفتم شما هم مانند خواهران دیگر دینی من زینب گونه به زندگی تان ادامه دهید و خوشبختی همه خواهران و برادران را در آخرت از خداوند منّان خواستارم و در آخر از همه طلب آمرزش و دعا هست و اضافه می کنم که امام و یاران او را تنها نگذارید و همیشه دعایشان کنید و همیشه یه جمله را در ذهن تان داشته باشید. خدایا تا انقلاب مهدی (عج) حتی کنار مهدی (عج) خمینی را نگه دار آمین یا رب العالمین.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها