چهل‌سالگی سرو/

رونمایی از پلاک افتخار سردار شهید «محمدحسین بصیر» در مشهد+ تصاویر

مراسم رونمایی از پلاک افتخار سردار شهید «محمدحسین بصیر» در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم رونمایی از پلاک افتخار شهید «محمدحسین بصیر» فرمانده گردان کوثر تیپ 21 امام رضا(ع) با حضور جمعی از مسئولان شهرداری منطقه 2 مشهد و  بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه 2 مشهد درب منزل این شهید والامقام در مشهد برگزار شد.

عبدالله خطیبی معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران کانون فرهنگی شهید بصیر در زنده نگه داشتن نام این فرمانده شهید اظهار داشت: از زمانی که خدمات انجام گرفته از سوی شهید بصیر را در منطقه توس از نزدیک دیدیم، واقعا حس کردیم که او زنده است و شاهد بر اعمال ما و یاریگر ما در راستای خدمت به مردم است.

وی افزود: ما به مدد روح این شهید والامقام ماموریت‌های محوله را بهتر انجام می‌دهیم. دعای خیر خانواده شهید نیز برای ما بسیار راهگشا خواهد بود و ما را در پاسداشت شهدا و حماسه‌آفرینی آنها یاری خواهد کرد.

شهید «محمدحسین بصیر» در آذر 1337 در «شهرری» متولد شد. وی در 20 اسفند 1363 در حالی که فرماندهی گردان «کوثر» تیپ 21 امام رضا (ع) را بر عهده داشت در عملیات «بدر» در جاده خندق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها