مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

بانوان رزمنده در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کردند

فاطمه السادات حسینی گفت: بانوان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کردند و با فعالیت‌های خود اجازه ندادند رزمندگان ما در جبهه‌ها دغدغه خانه و خانواده داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 30September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «فاطمه السادات حسینی» در آئین اختتامیه سلسله همایش‌های چلچله پیوند معنوی و معرفتی زنان دیروز و امروز استان کرمان در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: مادران شهدا با پرورش فرزندانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی کردند و همسران شهدا نیز با تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان، مردان خود را به جبهه‌های نبرد علیه دشمن فرستادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان افزود: کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان کرمان طرح ابتکاری به نام چهلچله ها را از ابتدای هفته دفاع مقدس مطرح و اجرایی کرد و در این طرح سعی شد پیوند معنوی بین زنان دیروز و امروز ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه طرح چهلچله‌ها با هدف ایجاد پیوند معرفتی و معنوی نسل امروز و بانوان جهادگر و رزمنده دوران دفاع مقدس اجرا شد افزود: زنان رزمنده کرمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها خلق کردند و با فعالیت‌های خود اجازه ندادند رزمندگان ما در جبهه‌ها دغدغه خانه و خانواده داشته باشند.

فاطمه السادات حسینی افزود: حفاظت و صیانت از ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده آحاد جامعه به خصوص بانوان است امروز نیز پرستاران و پزشکان در خط مقدم جبهه سلامت هستند در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان زن و مرد ما در دوران دفاع مقدس با شعور و شعور و عشق، حماسه آفریدند و اقتدار و امنیت و عزت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری های شهدا و رزمندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار