استاندار خراسان‌جنوبی:

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی همت جمعی را می‌طلبد

«محمدصادق معتمدیان» با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان‌ جنوبی نیازمند همت جمعی است، گفت: عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس جز با همدلی بین دستگاهی و همت خیران محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 01October 2020

ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی نیازمند همت جمعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌ جنوبی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی است که از داشتن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس محروم است.

وی با اشاره به خلأ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان، بیان داشت: نبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با وجود همه زحماتی که رزمندگان این خطه با حضور غرورآفرین خود در جنگ حق علیه باطل داشتند، احساس می‌شود.

استاندار خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه تمام تلاشمان بر این است که به وظیفه خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنیم، عنوان کرد: امیدواریم در این کار ماندگار (ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس) که تداعی کننده نقش رزمندگان است به وظیفه خود جامه عمل بپوشانیم.

معتمدیان با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نیازمند همت جمعی است، اضافه کرد: عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس جز با همدلی بین دستگاهی و همت خیران محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کار بزرگ علاوه بر ظرفیت‌های ملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید توان استانی را هم پای کار بیاوریم، مطرح کرد: از شورای شهر و شهرداری انتظار داریم به تقسیم کار کمک کنند تا با توجه به محدودیت‌ها بتوان طبق فازبندی معین این پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها