بیانیه ادار‌ه‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

كارنامه نیروی انتظامی در بخش‌های گوناگون درخشان و ستودنی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 03October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«ماموران نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

امنیت و آرامش از ضروری‌ترین نیازهای یک جامعه است که افراد آن جامعه بدون دغدغه زندگی کنند و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه و گذشت و ایثار پرسنل نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می‌کند و كارنامه نیروی انتظامی در بخش‌های گوناگون بسیار درخشان و ستودنی است.

رزمندگان این نهاد ارزشی نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحميلي نیز علاوه بر برقراري نظم و امنيت و مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، در جبهه هاي حق عليه باطل نيز خوش درخشيدند و با تمام ایمان و اعتقاداتشان در مقابل تمام حرکت‌های ضد انقلاب ایستادند و حقیقتا هنوز درب شهادت  برای جان برکفان نیروهای انتظامی باز است و بسیاری از پرسنل نیروی انتظامی در جهت حفظ آرامش و آسایش به شهادت رسیدند.

امروز با با اتحاد و هم بستگی که در بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، هیچ دشمنی قدرت نگاه چپ به این سرزمین اسلامی را ندارد و این معنا پیدا نمی کند مگر به واسطه اخلاص و ایمانی که این عزیزان در جهت حفظ منافع مردم دارند و جانانه در این مسیر خدمت می کنند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جهت پشبرد اهداف نظام اسلامی و تداوام انقلاب عملیاتی حرکت می کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای ناجا، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت تبریک گفته و همچنین تشکر ویژه در جهت برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را از این نهاد ارزشی در استان را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها