فرمانده انتظامی استان کردستان:

استقلال ایران اسلامی نتیجه پایمردی شهدای سرافراز است

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: استقلال و آزادی کشورمان نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز است.
کد خبر: ۴۲۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ - 03October 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» امروز در جریان دیدار با خانواده معظم شهید محمدی که چهار شهید در دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم نظام کرده، اظهار داشت:‌ خانواده شهدا به عنوان الگوی صبر، استقامت و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه مجاهدت با استکبار در جامعه شده‌اند.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان گرانقدری است که در لحظات خطیر به دفاع از انقلاب اسلامی که ادامه دهنده راه انبیاء است پرداخته و در این راه از تمام هستی خود گذشتند.

آزادی تصریح کرد: ما باید با تأسی از راه امام حسین (ع)، شهدای گرانقدر و امام شهیدان و با خدمت شایسته و مطلوب به مردم و حفظ نظم و امنیت برای شهروندان، ادامه دهنده راه خون شهداء باشیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا طلایه‌داران دفاع از عزت و ارزش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی کشورمان نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز است، تاکید کرد: این یک اعتقاد قلبی و نشات گرفته از باور دینی ما است.

آزادی متذکر شد: خانواده شهدا در پاسداری از ارزش‌های والای اسلام و دفاع از اعتقادات و معنویات که خواست ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان است، در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقام والای شهادت مفتخر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها