مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ندای استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در دنیا ثمره دفاع مقدس است

سرهنگ «امیرعباس آسمند» ندای آزادی‌خواهی و استکبارستیزی در دنیا را ثمره دفاع مقدس دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما از طریق دفاع مقدس صادر شد.
کد خبر: ۴۲۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 04October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در هشتمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت اظهار داشت: چهل سال از روزهای باشکوه و با عظمت ملت ایران در دفاع جانانه از مرزهای عقیدتی و تمامیت ارضی کشور می‌گذرد، روزهایی که شهدای والامقام ما عزیزترین گوهر زندگی خود را تقدیم کرده و رفتند تا ما زنده بمانیم و نفس بکشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراسم گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ملت بزرگ ایران بسیار باشکوه برگزار شد و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از حدود یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.

آسمند با بیان اینکه بعد از چهل سال رشد و بالندگی دفاع مقدس را شاهد هستیم، گفت: امروز نیز مانند هشت سال دفاع مقدس شاهد مقابله جوانان این مرز و بوم با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، توطئه‌های امنیتی و نقشه‌های شوم استکبار هستیم.

وی استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در دنیا را ثمره دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما از طریق دفاع مقدس صادر شد و می‌توانیم بگوییم که دفاع مقدس بهترین برهه انقلاب ما بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، شاهد دفاع از کشورمان در برابر تمام دنیا بودیم و حتی می‌توانیم بگوییم که دوباره در یک جنگ جهانی پیروز از جنگ خارج شدیم.

آسمند خطاب به مادران و همسران شهدا و جانبازان با بیان اینکه پیروزی‌های ما در دوران دفاع مقدس با تلاش‌های همسران و فرزندان و برادران شما به دست آمد، اضافه کرد: ثمره‌های انقلاب ما در دفاع مقدس شکل گرفت و از دستاوردهای آن دوران دفاع این است که در هر عرصه‌ای می‌توانیم حرف‌های خود را بیان کنیم.

وی با تقدیر از همکاری خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی در برگزاری برنامه‌های حفظ آثار و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز داشت: این همکاری‌ها در تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، توسعه و ساماندهی گلزارهای شهدا و خدمت به ایثارگران ستودنی و قابل تقدیر بوده و امیدواریم این تلاش‌ها مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار