استاندار مازندران:

نیروی انتظامی نهادی خدوم، مجاهد و برخاسته از متن مردم است

«احمد حسین‌زادگان» گفت: نیروی انتظامی نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می‌پردازد.
کد خبر: ۴۲۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 04October 2020

نیروی انتظامی نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن 13 مهر، روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می‌پردازد.

این نیروی تلاشگر که برای پاسداری از آسایش و امنیت ملت ایران اسلامی علیرغم بهره‌گیری از قوه قهریه در مواقع ضروری، جامعه محوری و تکیه بر ظرفیت‌های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و آگاهسازی و اطلاع رسانی را در متن ماموریت‌های خود قرار داده است، نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می‌نماید و برای ارتقاء فعالیت‌های خود، از توانمندی مردمی و در تامین امنیت پایدار از مشارکت عمومی بهره می‌برد.

قینا امنیت و آرامش امروز استان مازندران نیز، مرهون مجاهدات، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه تولید و سرمایه گذاری در استان مهیا کرده است.

نیروی خدوم انتظامی در دیگر بخش‌ها نیز حضوری موثر و تعیین کننده دارد که یکی از جلوه‌های پرفروغ آن را می‌توان در روند مقابله با بیماری کرونا در ماه‌های اخیر مشاهده کرد. بدینوسیله از مجموعه تلاش‌ها و مساعی این نیروی پرتلاش در راستای اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا قدردانی می‌کنم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی‌دریغ و بی وقفه و جانفشانی‌های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی استان مازندران تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبزقامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه‌سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات داهیانه فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی و مازندران ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار