مرتضوی:

شهدای نیروی انتظامی پیام‌آوران امنیت و آرامش هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در دیدار با خانواده شهید امنیت «رضا امامی»، گفت: شهدای نیروی انتظامی پیام‌آوران امنیت و آرامش هستند.
کد خبر: ۴۲۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 04October 2020

شهدای نیروی انتظامی پیام‌آوران امنیت و آرامش هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در دیدار با خانواده شهید امنیت «رضا امامی» که بمناسبت روز نیروی انتظامی انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خدمت و امنیت، اظهار داشت: حفظ انقلاب اسلامی و اقتدار و امنیت امروز آن حاصل خون پاک فرزندان این کشور است و شهدای نیروی انتظامی نیز در کنار سایر شهیدان، پیام‌آوران امنیت و آرامش هستند.

وی افزود: امروز اگر در هر جای این کشور حادثه‌ای رخ دهد باز هم مردان و زنان دلاوری هستند که پا در عرصه خدمت قرار دهند و برای امنیت و آرامش مردم ایثار کنند.

مرتضوی با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدای نیروی انتظامی در برقراری نظم و آرامش، تاکید کرد: شما خانواده‌های معظم شهدا در صبر و بردباری زبان‌زد هستید و مقام معظم رهبری همواره بر دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا تاکید دارند و امیدواریم بتوانیم در مسیر شهدا و در راستای خدمت‌رسانی به آرمان‌های امام خمینی (ره) گام برداریم.

شهید «رضا امامی»، از ساکنان شهرستان بهارستان بود و سال ۹۶ در گلزار شهدای روستای امامزاده باقر (ع) شهرستان بهارستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها