مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم در جامعه است

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم در جامعه است و در راه تامین امنیت هموطنان، شهدای فراوانی تقدیم کرده است.
کد خبر: ۴۲۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ - 04October 2020

رعایت نظم و انضباط لازمه یک جامعه سالم و پویا است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، در جلسه نقد و بررسی همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم در جامعه است و در راه تامین امنیت هموطنان شهدای فراوانی تقدیم کرده است.

وی افزود: زحمت‌کشان ناجا در گرما و سرما و ایام تعطیل و هر لحظه که نیاز باشد، در خدمت هموطنان خود هستند.

رشیدی گفت: لازمه‌ یک جامعه سالم و پویا، این است که همه خودشان را ملزم به رعایت نظم و انضباط بدانند؛ وگرنه در یک کشور ۵۰ میلیونی، ۵۰ میلیون نفر نیز پلیس لازم است؛ یعنی در کنار هر نفر یک پلیس باشد.

وی به برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در هفته دفاع مقدس پرداخت و ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران و متولیان برگزاری این همایش عظیم، تصریح کرد: با وجود جمعیت زیاد در محل برگزاری همایش پیشکسوتان، نظم و انضباط حاکم بر این همایش قابل توجه بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان با اعلام رضایتمندی از نحوه برگزاری همایش، اذعان داشت: بعد از برگزاری این همایش، ما شاهد گلایه‌مندی‌هایی نیز از طرف پیشکسوتانی که برای حضور در مراسم دعوت نشده بودند، بودیم؛ گرچه این گلایه‌مندی‌ها به جا و به‌حق است، ما نیز در تامین اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری این همایش، با محدودیت‌هایی مواجه بودیم.

رشیدی با تاکید بر این نکته که استاندری لرستان باید یک ردیف اعتباری برای برگزاری این همایش در سال آینده در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات ما در روز‌های قبل از برگزاری همایش، تغییر مکان برگزاری مراسم بود که با کمک همه ادارات و کار جهادی دست‌اندرکاران، این مراسم در حسینیه تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ نفر در این مراسم حضور داشتند، عنوان کرد: یکی از مسائلی که باید از قبل به آن توجه می‌شد، تردد جانبازانی بود که برای حضور در مراسم دعوت شده بودند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار