وصیت‌نامه دسته‌جمعی رزمندگان شهرستان «رشت» که ۱۶ نفر از آن‌ها شهید شدند

رزمندگان شهرستان رشت که بعداً ۱۶ نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند، وصیت‌نامه دسته‌جمعی نوشته و در آن تأکید کردند: با تمامی وجودمان معتقد به رهبری قاطعانه و سازش‌ناپذیر امام امت خمینی کبیر در جهت حفظ و گسترش اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده و به منظور پیروزی از فرمان آن رهبر، عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.
کد خبر: ۴۲۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ - 04October 2020

حامی واقعی اسلام و انقلاب باشید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، برادران دلاور و رزمنده گیلان در روز‌های آغازین جنگ تحمیلی، در منطقه عملیاتی «سرپل ذهاب» در روز دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۵۹ وصیت‌نامه‌ای دسته جمعی نوشتند که ۱۶ تن از آنان به نام‌های «تراب پورقلی»، «فتح‌الله قلی‌پور»، «سیروس ضمیریان»، «محمود مشخ»، «ساسان پورنقاشیان»، «مسعود ایزددوست»، «داریوش مرادی»، «جمشید علی محمد»، «محمدمهدی پورشایگان»، «مصطفی کریمی»، «محمدتقی امینی»، «محمدعلی عبدی‌نژاد»، «کاظم سیادتی» از شهرستان «رشت» و «محمدرضا تقی‌پور»، «بهمن امیری» و «احمد زمانی» از شهرستان «رودسر» شربت شهادت نوشیدند.

متن این وصیت‌نامه دسته‌جمعی را در ادامه می‌خوانید:

به‌نام الله یار و یاور مستضعفان

درود به تمامی شهدای صدر اسلام و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران

۱- هدف‌مان فقط برای الله و در جهت برقراری و استقرار مطلق حاکمیت الله بر جهان بوده و در راه تحقیق هرچه سریع‌تر آن، خون ناچیز خود را نثار می‌نماییم.

۲- با تمامی وجودمان معتقد به اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده و در جهت استحکام و تداوم انقلاب و پاسداری از خون و آرمان شهدای انقلاب اسلامی ایران، عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۳- با تمامی وجودمان به کشور اسلامی خود، ایران عزیز عشق ورزیده و برای پاسداری و حراست از مرز‌های آن عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۴- با تمامی وجودمان معتقد به رهبری قاطعانه و سازش‌ناپذیر امام امت خمینی کبیر در جهت حفظ و گسترش اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده و به منظور پیروزی از فرمان آن رهبر، عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۵- با تمامی وجودمان معتقد به صدور انقلاب اسلامی ایران به کشور‌ها و ملت‌های محروم و زیر سلطه قدرت‌های اهریمنی بوده و برای رساندن پیام و رسالت واقعی اسلام و انقلاب به این ستمدیدگان تاریخ جهت رهایی از بردگی و بندگی طاغوتیان عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۶- رژیم بعثی عراق و صدام حسین را یکی از آلت دست‌ها و سر سپردگان ابر قدرت‌ها در منطقه برای متوقف کردن انقلاب و جلوگیری از استقرار اسلام راستین دانسته و معتقد به نبردی درازمدت با قدرت‌های شیطانی (آمریکا و شوروی) می‌باشیم و بدین لحاظ عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر شدیم.

۷- با تمامی وجودمان به ملت مسلمان و رزمنده ایران و برادران ارتشی و پاسدار عشق ورزیده و برای پیوستن و همسنگر شدن با آن‌ها، در نبرد با خصم عازم جبهه جنگ و نبرد اسلام و کفر آماده شدیم.

۸- آن‌چه از شما مردم مسلمان و انقلابی بالاخص مردم مسلمان استان گیلان انتظار داریم:

- حامی واقعی اسلام و انقلاب اسلامی ایران باشید.

- وحدت و یکپارچگی خود را در خط رهبری امام حفظ کنید.

- نسبت به هم مهربان باشید.

- برای مقابله با ابر قدرت‌ها بسیج شوید.

- احتکار نکنید و احتکارگران را تنبیه کنید.

- گران نفروشید و گران‌فروشان را تنبیه کنید.

- از دروغ و شایعه‌پراکنی پرهیز و شایعه‌پراکنان را شدیداً مجازات کنید.

با آرزوی پیروزی اسلام و مسلمین

الله اکبر خمینی رهبر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار