مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خانواده‌های معظم شهدا آبروی نظام و چشم و چراغ ملت هستند

«هدایت مظلومی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا آبروی نظام و چشم و چراغ ملت هستند و حمایت از آنان زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه است.
کد خبر: ۴۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 05October 2020

خانواده‌های معظم شهدا آبروی نظام و چشم و چراغ ملت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با همسر شهید «عباسعلی مقدم‌فر» اظهار داشت: خانواده‌های مکرم و محترم شهدا افرادی با گذشت و رئوف و دارای کرامت اخلاقی والایی هستند و بی‌شک این بزرگی و عظمت، شایسته این چنین انسان‌های افضل و فرهیخته در جامعه به شمار می‌رود.

وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان گرانقدر، ارزش گذاری به خانواده‌های شهدا را یک فریضه دانست و اظهار داشت: کار و حرکت ارزشمندی که برای خانواده‌های عزیز شهدا صورت می‌گیرد نه تنها برکات معنوی بلکه رضایت شهدا را به همراه دارد.

مظلومی افزود: کسانی که به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران نگاه ارزشی دارند باید به این تفکر ارزنده آنان احترام گذاشت چرا که کار خیرخواهانه و خدا پسندانه همیشه ماندگار خواهد ماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا آبروی نظام و چشم و چراغ ملت هستند و حمایت از آنان زنده نگه داشتن یاد شهدا در فضای جامعه است.

مظلومی از مدیران دستگاه‌ها و نهادها به دلیل تکریم از ایثارگران، پیگیری و رسیدگی به مشکلات این عزیزان قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران جزو ماندگارترین خدمت‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار