پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی شهادت دکتر «محمدعلیزاده»

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی شهادت دکتر «ابوالفضل محمدعلیزاده» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 05October 2020

پیام تسلیت حجت‌الاسلام محمد حسنی به رئیس بیمارستان هاجربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت دکتر «ابوالفضل محمدعلیزاده»، همسر دکتر عزیزمحمدی رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، به مقام شامخ شهادت نائل آمد، پیامی صادر کرد.

 متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

سرکار خانم دکتر عزیزمحمدی
رئیس محترم بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش

سلام علیکم بما صبرتم

خبر شهادت همسر گرانقدرتان، شهید دکتر «ابوالفضل محمدعلیزاده»، از پزشکان متعهد و پرتلاش نیروی انتظامی که خود از فرزندان شهدای والامقام دفاع مقدس بودند، موجب تأثر و تألم خاطر عمیق شد.

این شهید والامقام در راه پاسداری از سلامت مردم و در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا، همپای کادر درمان کشور، منشأ خدمات ارزنده‌ای شده و سرافرازانه در عهد محکمی که با خدای متعال بسته بود تا پای جان ایستاد و برای نجات بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به حضرتعالی، سایر بازماندگان، جامعه سرافراز پزشکی و آحاد کارکنان خوشنام نیروی انتظامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن شهید والامقام و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم مسألت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها