سرلشکر ایزدی در جمع خبرنگاران:

توانمندی‌های نظامی ایران فرصت هرگونه خطا را از صهیونیست‌ها گرفته است

معاون امور راهبردی و اشراف نیروهای مسلح گفت: توانمندی نظامی و تجهیزاتی جمهوری اسلامی و قابلیت‌های استراتژیک منطقه‌ای آن، هیچ‌گاه اجازه انجام خطا را به رژیم صهیونیستی نخواهد داد.
کد خبر: ۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ - 26February 2015

توانمندی‌های نظامی ایران فرصت هرگونه خطا را از صهیونیست‌ها گرفته است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف نیروهای مسلح در حاشیه سومین همایش علمی و پژوهشی پیشکسوتان دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، در پاسخ به لفاظیهای اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درخصوص اقدام نظامی علیه تأسیسات هستهای ایران اظهار داشت: پاسخ این سوال را خود دولتمردان رژیم صهیونیستی داده و گفتهاند "اگر شما توان و قابلیت دارید در برابر خیزش مردم غزه عکسالعمل مناسب نشان دهید."

وی افزود: قدرت جمهوری اسلامی به لحاظ توانمندی نظامی و تجهیزاتی و قابلیتهای استراتژیک منطقهای که دارد به نحوی است که هیچگاه اجازه چنین خطایی را به رژیم صهیونیستی نخواهد داد، و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند اگر چنین خطایی از آنها سر بزند تلآویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

معاون امور راهبردی و اشراف نیروهای مسلح درخصوص رزمایش «پیامبر اعظم(ص)9» سپاه نیز گفت: این نمونه کوچکی از قدرت نیروهای مسلح ما است، و به لطف خدا نیروهای ما در عرصههای مختلف از صلابت کافی برخوردارند.

سرلشکر ایزدی اضافه کرد: قدرتی را که در صحنه این رزمایش دیدیدم، در حوزههای دیگر میتوانیم با قدرت بیشتری از خود نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها