مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد:

نقش نهاد علم در تشکیل دولت اسلامی بسیار حیاتی است

«علی پورمیرزایی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در تحقق تمدن اسلامی، نقش نهاد علم در تشکیل دولت اسلامی و ارتقا کارآمدی نظام بسیار حیاتی است.
کد خبر: ۴۲۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 05October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی پورمیرزایی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در افتتاحیه  نشست عهد ضمن بازخوانی و بیان اهمیت پیام حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه گفت: در تحقق تمدن اسلامی، نقش نهاد علم در تشکیل دولت اسلامی و ارتقا کارآمدی نظام بسیار حیاتی است.

وی افزود: بسیج دانشجویی در این مرحله از تمدن سازی باید با کادرسازی در نهاد علم، زمینه‌های حل مسائل انقلاب اسلامی را فراهم آوریم.
 
پورمیرزایی با اشاره به رویکرد مسأله محوری حاکم بر فعالیت‌های بسیج دانشجویی که نشات گرفته از منویات امامین انقلاب می‌باشد افزود: باید صد‌ها هسته مسأله محور حول مسائل اصلی کشور توسط دانشجویان با کمک ادوار، اساتید و نخبگان شکل بگیرد.
 
وی افزود: بیانیه گام دوم فرمان رهبری به جوانان جهت ورود جدی به عرصه‌ی تمدن سازی است، لذا دانشجویان باید مسائل ناظر به ۷ عرصه‌ی مورد اشاره در این بیانیه را احصا و مأموریت خود را انتخاب کنند.
 
پورمیرزایی با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان در سال گذشته به خواست ایشان در بستر سازی روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی اشاره کرد و گفت: این مهم با شکل گیری حلقه‌های میانی در عرصه‌های گوناگون اتفاق خواهد افتاد که وظیفه‌ی ما کمک به ارتقا هسته‌های مسأله محور تا رسیدن به محصول یا ایده می‌باشد که این هسته‌های رشته یافته و مستقل می‌توانند نقش حلقه‌های میانی رو ایفا کنند.
 
پورمیرزایی در پایان از مسئولین حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی خواست تا با مجاهدت، ابتکار و در میدان ماندن ماموریت‌های خطیر بسیج دانشجویی را به سرانجام برسانند.
 
نشست عهد ویژه فرماندهان رده‌های بسیج دانشجویی استان یزد جهت تبیین آخرین رویکرد‌ها و مأموریت‌های بسیج دانشجویی برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار