نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فرهنگ دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس که سرمایه عظیم این ملت بزرگ است را حفظ کنیم و یکی از راه‌های حفظ این سرمایه ارزشمند، مراکز فرهنگی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۲۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 06October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدیاری» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» در این دیدار اظهار داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس که سرمایه عظیم این ملت بزرگ است را حفظ کنیم و یکی از راه های حفظ این سرمایه ارزشمند، مراکز فرهنگی دفاع مقدس می باشد و هر چه بیشتر این مراکز تقویت شود یاد شهدا و ایثارگران را بیشتر زنده نگه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم گفت: نعمت ولایت، نعمت بزرگی است که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو آن است و باید شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم.

شاهچراغی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بزرگترین اتفاق فرهنگی حوزه دفاع مقدس در استان سمنان است، گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با توجه به این که در مسیر زائران امام رضا (‌ع)  قرار دارد بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول ادامه داد: حق شهدا و رزمندگان ادا شدنی نیست و تا آنجا که توان داریم باید در مسیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و حفظ آن در جامعه گام برداریم.

فرهنگ دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران

فرهنگ دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران

فرهنگ دفاع مقدس سرمایه بزرگ ملت ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار