سرهنگ وحیدی خبر داد؛

نصب پوسترهای دفاع مقدس در روستاها و نواحی مرزی آذربایجان‌غربی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی از نصب بنرها و پوسترهای دفاع مقدس در روستاها و نواحی مرزی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 09October 2020

خودنمایی لوگو و شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس در روستاهای آذربایجان‌غربی

سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه با اشاره به انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف برای گرامیداشت دفاع مقدس، ایجاد حال و هوای دفاع مقدس در سطح استان از شهرها گرفته تا روستاها و نواحی مرزی بود.

وی افزود: برای این منظور پوسترها و بنرهایی با موضوع گرامیداشت دفاع مقدس و عکس شهدا تهیه شده و ضمن نصب در میادین اصلی شهرها در ورودی روستاهای سطح استان نیز نصب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی ادامه داد: برای انجام این کار شوراها و دهیاری روستاهای استان اهتمام جدی داشته و حتی در برخی موارد خود اقدام به طراحی، چاپ و نصب بنر کرده بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه فضاسازی شهری و روستایی با موضوع دفاع مقدس در کنار تبیین ارزش‌های این دوران می‌تواند در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان موثر باشد، عنوان کرد: صرف نظر از چاپ بنر و پوستر، بلکه محتوا و مفهوم آنها نیز به مراتب حساسیت بیشتری می‌طلبد که به این مورد نیز توجه زیادی شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: همان‌طور که در زمان دفاع مقدس از همه اقشار مردم شهری، روستایی و عشایری حضور داشتند در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز حضور و فعالیت همه اقشار مردم چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار