معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

جشنواره «جوان موثر مازنی» طراحی و اجرا شده است

«ییلاقی» گفت: جشنواره جوان موثر مازنی با هدف الگوسازی جوانان موفق در استان طراحی و اجرا شده است.
کد خبر: ۵۷۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ - 06March 2023

جشنواره «جوان موثر مازنی» طراحی و اجرا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا ییلاقی» معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و اعیاد شعبانیه با تشریح ویژه برنامه‌های هفته جوان امسال اظهار داشت: برای نخستین نشست فعالان فضای مجازی را در استان برگزار کردیم که یکی از برنامه‌های خلاقانه و مؤثر در جهت آموزش جوانان بوده است.

وی افزود؛ جشنواره جوان مؤثر مازنی یکی دیگر از برنامه‌هایی بود که با هدف الگو سازی جوانان موفق طراحی و اجرا شد که در ۱۲ موضوع جوانان مؤثر انتخاب و معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به دغدغه‌های جوانان در موضوعات مختلف بیان داشت؛ پیگیری و تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال جوانان، نهادینه کردن فرهنگ مشاوره، اوقات فراغت، نشاط اجتماعی، مشارکت اجتماعی و … از موضوعاتی است که بصورت یومیه پیگیری و برنامه ریزی داریم و برای رفع موانع و مشکلات در حوزه جوانان نیازمند هم افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها هستیم.

وی گفت: امروزه بسیاری از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با نظارت دولت و با اجرای بخش خصوصی برگزار می‌شود و ما نیز با هدف توانمند سازی جوانان، سیاست حمایت از گروه‌های اندیشه ورز و تشکل‌های مردم نهاد جوانان را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار