علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی شد

رئیس رسانه ملی در حکمی علی بخشی‌زاده که از آزادگان دوران دفاع مقدس است را به سمت معاون صدای سازمان صداوسیما منصوب کرد.
کد خبر: ۴۲۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 07October 2020

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رئیس رسانه ملی در حکمی علی بخشی‌زاده را به سمت معاون صدای سازمان صداوسیما منصوب کرد.

علی بخشی زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این در دو مقطع رئیس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان بوده است و همچنین مدیریت شبکه دو سیما را در کارنامه کاری خود دارد.

بخشی زاده از آزادگان دفاع مقدس است که به مدت هشت سال دربند رژیم بعثی عراق بوده است و از یاران و نزدیکان سید آزادگان دفاع مقدس حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی فرد (ره) به شمارمی‌رود.

رئیس سازمان صداوسیما در حکم معاون صدا با اشاره به کارکرد‌های اختصاصی و ظرفیت‌های بی‌بدیل رادیو تصریح کرده است: «با نصب‌العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به‌مثابه منشوری برای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی و به‌منظور تعمیق هرچه بیشتر ارتباط با مخاطبان دیرین و جذب شنوندگان جدید، در بالا بردن کیفیت، ایجاد تنوع و افزایش جذابیت برنامه‌ها باهدف گسترش دین، اخلاق، امید، آگاهی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در میان آحاد جامعه اهتمام جدی به عمل‌آورید.»

توجه به مقوله مهم مخاطب پژوهی و ذائقه‌سنجی از طریق تسهیل برقراری تعامل میان رادیو و شنوندگان فرهیخته آن، پاسخگویی به نیاز‌ها و مطالبات افکار عمومی، استفاده از آثار موسیقایی فاخر حاوی اشعار اصیل شاعران متعهد، تنوع‌بخشی به برنامه‌ها با لحاظ سلایق، فرهنگ‌ها و تنوع قومیتی کشور و نمایش کارآمدی نظام در عین نقد منصفانه از جمله مهم‌ترین محور‌های مأموریت رئیس سازمان صداوسیما برای معاون جدید صدا به شمارمی رود.

علی عسگری همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و صادقانه دکتر حمید شاه‌آبادی در سه سال گذشته در معاونت صدا قدردانی کرده است.

انتهای پیام/ 102

نظر شما
پربیننده ها