هیات داوران جشنواره ادبی «فصل همدلی» مشخص شدند

رئیس فرهنگسرای اندیشه ۳۰ مهر ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «فصل همدلی» خواند و گفت: محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیات داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۲۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 07October 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ناصر امین‌زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی «فصل همدلی» با موضوع محوری همدلی و مواسات، گفت: این جشنواره همچنین نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته‌های زمینی (یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع‌نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) دارد.

وی تصریح کرد: مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست نیز دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ افزود: همچنین آقایان محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیات داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

امین‌زاده اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۳۰ مهر، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک put.andisheh@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی (اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.
رییس فرهنگسرای اندیشه خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره ادبی «فصل همدلی» یازدهم آبان همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

گفتنی است پیش از این نیز آقایان محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و شهریار عباسی به عنوان هیات داوران بخش داستان‌نویسی معرفی شده بودند.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار