بیانیه اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی به مناسبت تقدیر از برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

گرامیداشت دفاع مقدس یک امر مقطعی و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در بیانیه‌ای تأکید کرد: گرامیداشت دفاع مقدس یک امر مقطعی و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست بلکه این حرکت انقلابی و اسلامی در همه زمان ها و همه مکان‌ها ساری و جاری است.
کد خبر: ۴۲۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ - 09October 2020

گرامیداشت دفاع مقدس یک امر مقطعی و منحصر به زمان و مکان خاصی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت تقدیر از برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ ۙ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ عَظِيمٌ( مائده/9)

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه ی عظیمی است که تا مدتها ی طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند،آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای « مدظله العالی» 1388/06/24

دفاع مقدس، صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است . حماسه بزرگ آن دوران سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان و راهی سعادتمند برای عدالت خواهان جهان می باشد و همچون نگینی درخشان تا همیشه ­ی زمان، برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یاد آوری و پاسداشت این ارزش ها و معرفی آنها به آحاد مردم جامعه به ویژه جوانان می­باشد. به جرات می­توان گفت که پرمشتری­ترین آثار هنری بعد از انقلاب  در زمینه های مختلف، آن آثار هنری است که مربوط به دفاع مقدس بود؛ چه در زمینه فیلم و سینما، چه در زمینه کتاب، خاطره و داستان .

توفیقی حاصل شد تا با اقدامات موثر درجهت ارج نهادن به ایثارگری پیشکسوتان دفاع مقدس وخانواده بزرگ ایثار و شهادت، امت حزب الله، بسیجیان سلحشور، همرزمان و همسنگران عزیز در نیروهای مسلح؛ مدیران و مسئولین و کارکنان خدوم دستگاه های اداری و اجرایی سازمانها و تشکل­های­ مردم ­نهاد  با حضور گسترده و در کنار یکدیگر اقدامات  شایسته ­ای را در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به انجام رسانند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از کلیه دست اندرکاران، فرماندهان، مدیران، روسا، کارکنان، خبرنگاران، عکاسان و آحاد مردم فهیم و شهید پرور خراسان شمالی که زمینه را برای اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراهم نمودند تشکر و قدردانی می نماید.

یادآور می­‌گردد که گرامیداشت دفاع مقدس یک امر مقطعی و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست بلکه این حرکت انقلابی و اسلامی در همه زمان ها و همه مکان­ها ساری و جاری بوده و انتظار است همگان در تحقق این امر مهم و ادای دین نسبت به شهیدان و مجاهدان فی­ سبیل­ الله تلاش و کوشش نمایند و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پافشاری نموده و با اجرای برنامه ­های متنوع و اثرگذار در مقابل عملیات روانی دشمن ستبر بوده و در جهت تحقق آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت و فرمانبرداری از اوامر متاع ولی امر مسلمین حضرت نایب الامام خامنه ­ای «قدس الله­ نفس الزكیه» با تمام وجود کوشا باشیم و از درگاه خداوند متعال استعانت می طلبیم تا عاقبت بخیری را در تقدیرمان قرار دهد.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها