حجت الاسلام ذوالنوری:

روحیه جهادی و انقلابی حلال مشکلات کشور است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ مشکل لاینحلی در کشور وجود ندارد و یقینا همه مشکل‌ها با توسل به روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ - 10October 2020

روحیه جهادی و انقلابی حلال مشکلات کشور است/// در حال ویرایشبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در مجتمع فرهنگی امام (ره) قم اظهار داشت: امروز مردم با سه مشکل عمده رو به رو هستند که تحریم‌های ظالمانه که حتی مانع ورود غذا و دارو به کشور می‌شود نیز از جمله آن است و این طبیعت دشمن است و بیش از این نیز نباید از آن انتظار داشت.

وی وضعیت سخت کرونایی را دومین عامل مشکل ساز برای مردم عنوان کرد و افزود: این شرایط امروز به گونه‌ای شده که روزانه به اندازه یک سقوط هواپیما تلفات می‌دهیم و باید به این موضوع حساسیت نشان داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای غلبه بر کرونا یادآور شد: در این شرایط سخت باید هم جان خود و هم جان نزدیکانمان را حفظ کنیم و هم یک رحمی به حال فرزندان غیور مردم در جبهه سلامت بکنیم چرا که اگر با بی توجهی خود باعث آسیب رساندن به دیگران بویژه کادر بهداشت و درمان شویم باید در قیامت پاسخگو باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شور و هیجان مردم قم و حضور مشتقانه در این حرکت خداپسندانه را نمادی از همدلی و همراهی آن‌ها با محرومان توصیف کرد و افزود: ده‌ها مورد از این صحنه‌ها را در کشور مشاهده می‌کنیم، به هر حال مردم اهل حضور در میدان همدلی و همراهی هستند مسئولان نیز باید نقش خود را ایفا کنند که بار مشکل‌ها بر گُرده مردم کم شود.

وی با بیان اینکه فارغ از موضوع تحریم‌های دشمن و بیماری کرونا سومین عاملی که موجب وارد آمدن فشار بر مردم شده است، گفت: در ۴۰ سال گذشته فشار از ناحیه دشمن بواسطه مقاومت مردم همواره ناکام مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار