چهل‌سالگی سرو/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«خودکفایی» یکی از راه‌های مقاومت و ایستادگی در جنگ اقتصادی است

مهدی اسماعیلی گفت: در شرایط کنونی نیز باید مقاومت در برابر جنگ نابرابری که در تمام ابعاد از سوی دشمن علیه ما راه افتاده است سرلوحه کار قرار گیرد و با همبستگی داخلی به خودکفایی در تولید رسید.
کد خبر: ۴۲۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ - 11October 2020

مهدی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به هیچ مسئله‌ای جز خلاصی کشور از دست توطئه‌های دشمنان فکر و توجه نمی‌کردند و برای تحقق این هدف الهی، از جان خود هم چشم پوشیده بودند؛ هیچ کجای دنیا آن کسانی که اعتقاد به خداوند و اعتقاد به معاد روز قیامت ندارند، نمی‌توانند دارای چنین مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس باشند، رمز پیروزی صحنه نبرد، مقاومت و ایستادگی است.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه دشمنی غربی‌ها با ملت و کشورمان تمامی ندارد و همواره ما در حال دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امام راحل در مواجه با توطئه‌های غربی‌ها هستیم، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز باید مقاومت در برابر جنگ نابرابری که در تمام ابعاد از سوی دشمن علیه ما راه افتاده است سرلوحه کار قرار گیرد و با همبستگی داخلی به خودکفایی در تولید رسید.

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌اعتنایی ررمندگان به دنیا و مظاهر فریبنده آن در جنگ تحمیلی عنوان کرد: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثی‌ها را مقدس می‌دانستند، کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادتمند و افتخارآمیز ارزیابی می‌کردند.

اسماعیلی اضافه کرد: اگر روحیه جهادی، منش و سبک زندگی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه سرلوحه تمام کار‌ها و فعالیت‌های مسوولان قرار گیرد، قطعا در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما پیروز میدان خواهیم بود.

وی در ادامه نیرو‌های مسلح را ادامه‌دهنده راه رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: نه‌تنها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن دوران در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت و کشورمان، نیرو‌های مسلح برای شکست تمام توطئه‌های دشمنان پای کار بودند، بلکه امروز هم که با پدیده شومی همچون ویروس کرونا درگیر هستیم، این نیرو‌های جان‌برکف در خط مقدم مبارزه با این بیماری در کنار دولت و مسوولان مربوطه جهاد می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت به طور حتم ایثارگری‌ها و فداکاری‌های پاسداران را به خاطر خواهد سپرد، تصریح کرد: مجموعه جان‌برکفان سپاه پاسداران با فرهنگ علوی و حسینی و ولایت‌مداری خود در طول پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی از حریم کشور، انقلاب و مردم دفاع کرده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار