تمدید ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان

زمان ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 25 مهر 1399 تمدید شد.
کد خبر: ۴۲۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 11October 2020

ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان تمدید شد.به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مهلت ثبت نام در کارگاه‌های بر خط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این تا 18 مهر اعلام شده بود که علت اختلال در سیستم بانکی و بروز مشکل در ثبت نام برخی از علاقه‌مندان موفق به نام‌نویسی نشدند بر همین اساس این زمان تا 25 مهر تمدید شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان در دو گروه سنی «کودک» (هفت تا 12 سال) و «نوجوان» (12 تا 17 سال) می‌توانند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون به نشانی http://kpf.ir/onlinecourses در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی و دپارتمان مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و… کانون در دو سطح ملی و استانی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

در عین حال علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود.

بر همین اساس متقاضیان استفاده از دوره‌های بدون محدودیت زمان کانون، می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار