رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران:

کشف ۱۷ تن مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون/ برخورد پلیس با کسانی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است

سردار سرتیپ رحیمی با بیان اینکه ۲۸ باند مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون منهدم شده‌اند، گفت: در این بازه زمانی ۱۷ تن مواد مخدر کشف شده است.
کد خبر: ۴۲۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 12October 2020

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح «ظفر ۷» که صبح امروز (دوشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفتمین مرحله طرح ظفر با رویکرد مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر اجرا شد، اظهار داشت: در این مرحله ۱۹۶ حکم قضایی برای قاچاقچیان و خرده فروشان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح شش باند مهم مواد مخدر منهدم و دو تن و ۱۹۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد؛ همچنین ۲۴ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری هزار و ۲۶۳ خرده‌فروش مواد مخدر در این طرح خبر داد و افزود: تعداد زیادی از منازلی که محل خرید و فروش مواد مخدر بودند، شناسایی و ۱۱ دستگاه از این منازل پلمب شدند.

سردار رحیمی همچنین به دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباشِ دخیل در قاچاق و فروش مواد مخدر و توقیف ۳۸ خودرو طی اجرای هفتمین مرحله از طرح ظفر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۲۸ باند مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون منهدم شده‌اند، گفت: در این بازه زمانی، ۱۷ تن مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد: اقدامات پلیس در برخورد با قاچاقچیان، تهاجمی است و اجازه نخواهیم داد خرده‌فروشان که نوچه‌های آن‌ها هستند، عملی انجام دهند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس، مبنی بر سازوکار پلیس در جریمه کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، عنوان کرد: فعلاً کسی جریمه نشده است و پلیس برخوردی ایجابی و ارشادی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها