سردار اشتری:

پرچم عاشورایی به دست جوانان غیور ایرانی افراشته است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید حمید عبدلی گفت: جهاد شهدا و راه آنها همچنان ادامه دارد و این پرچم عاشورایی دست به دست جوانان غیور ملت شهید پرور ایران خواهد گشت.
کد خبر: ۴۲۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 12October 2020

دیدار سردار اشتری با خانواده شهید حمید عبدلی/ پرچم عاشورایی به دست جوانان غیور ایرانی افراشته استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» امروز در سفر خود به استان همدان به دیدن خانواده شهید حمید عبدلی در مرکز استان رفت و پای درد و دل خانواده معزز این شهید نشست.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: جهاد شهدا و راه آنها همچنان ادامه دارد و این پرچم عاشورایی دست به دست جوانان غیور ملت شهید پرور ایران خواهد گشت و فرهنگ شهادت روز به روز در اعماق جان جوانان غیرتمند کشورمان رسوخ خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر جوانانی چون حمید عبدلی نبودند دشمن تا ژرفای خانه های ما نفوذ کرده و عزت و شرف ما را به یغما برده بود.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه شهادت آرزوی همه دلدادگان به عشق ولایت است، افزود: اگر امروز در امنیت به سر می بریم و می دانیم که دست دشمن از کشور ما کوتاه است همگی به خاطر ایثار و فداکاری جوانانی چون شهید عبدلی است که با نثار جانشان نگذاشتند احدی به ناموس وطن دست درازی کند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما در وهله اول ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: رسیدگی به امور خانواده شهدا را وظیفه خود می‎دانیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان به کار خواهیم بست و و این خدمت برای ما یک افتخار است.

شهید حمید عبدلی از سربازان وظیفه در مهاباد بود که در مرداد سال 1370 هنگام نگهبانی به درجه رفیع شهادت نائل شد. روحش شاد.

نتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها