رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین بوشهر خبر داد؛

عزاداری دهه آخر صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بوشهر

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: برنامه‌های دهه آخر صفر استان بوشهر با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا در سطح استان بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ - 12October 2020

عزاداری دهه آخر صفر با رعایت بهداشت در بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان بوشهر، امروز در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا استان بوشهر اظهار داشت: دستورالعمل ستاد کرونا استان در ماه محرم، معیار برگزاری مراسم و عزاداری‌های دهه آخر صفر است.

وی با تاکید بر رعایت مصوبات هفده‎گانه ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر در برگزاری برنامه‌های دهه آخر صفر گفت: توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک در میان هیئت‌های مذهبی از سوی شورای هیئت‌های مذهبی استان دنبال شود.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان بوشهر تصریح کرد: رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها نسبت به رصد مداوم مراسم و برنامه‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

سروستانی همچنین تعامل مناسب با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای رصد برنامه‌ها در سطح استان را از محورهای برنامه‌های اجرایی دهه آخر صفر در سطح استان برشمرد.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در اربعین حسینی، به تشریح فعالیت در فضای مجازی با انتشار عکس نوشته‌ها، پوستر و کلیپ در جهت ترویج زیارت اربعین پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار برگزاری مراسم زیارت اربعین امام حسین (ع) توسط هیئت‌های مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

حجت‌الاسلام سروستانی مشارکت فعالانه هیئت‌های مذهبی و مساجد و حسینیه‌ها در تهیه بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه به نیازمندان و همچنین کمک به دانش آموزان بی بضاعت در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر را از اقدامات انجام گرفته در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها